Panduan Ringkas Kehamilan Anda


Sistem Penjagaan Kesihatan Secara Naturopathy yang digunakan dalam ebook "Panduan Ringkas Kehamilan Anda" ialah produk berkualiti tinggi yang ditulis dari pengalaman Dr Faridah seorang doktor perubatan alternatif yang telah menjalankan praktik dalam bidang perubatan Naturopathy selama 15 tahun di pasaran antarabangsa. Beliau jamin 102% anda akan berpuas hati dengan panduan ebook ini.

Ebook ini telah melalui sistem kualiti checking terbaik dan ini merupakan hasil kerja peribadi saya sendiri. Saya pasti, belum ada ebook yang pernah mengajar anda kaedah alami/ natural yang selamat dan praktikal untuk menjaga kesihatan sepanjang kehamilan, dengan tips-tips yang jelas. Dengan ini, saya memberi anda jaminan 102% anda pasti gembira dengan ebook "Panduan Ringkas Kehamilan Anda" yang akan saya lancarkan ini! Beli ebook ini tanpa ragu ragu.

Sekiranya anda gagal mencapai sebarang result positif selepas mengikuti nasihat saya dengan bersungguh-sungguh sepenuhnya, hubungi saya dalam masa 30 hari dari pembelian anda dan saya akan kembalikan 100% wang anda-itu janji saya untuk anda!!

Dr Faridah Mohamed Mydin
ADIS, ADHSc, HD(Hons), BHom.Med., BNat.Med.
Programme Director (Division of Natural Medicine Health Sciences Courses)
Faridah Mohamed Mydin
Panduan Ringkas Kehamilan Anda
Johor Bahru, Malaysia
0137023172

No comments:

Post a Comment